11 Jun 2015

OUTFIT - Tessie 11/6/2015

Tessie

instagram @tessie93

Nakupování miluju, mít prostředky, dělám to klidně každý den... Ale zpátky do reality, situace je jiná, budeme se s přítelem stěhovat a peníze půjdou na zařízení bytu. Proto jsem si dala takovou osobní challenge - nenakupovat a snažit se nosit všechno oblečení, co mám (i to po dlouhou dobu schované na dně skříně). Jedním z takových kousků je právě tento letní top s potiskem palem z H&M, který jsem si koupila asi před 2 lety? na vinted.cz a dost možná ho na sobě měla tak dvakrát. Palmy miluju, tílko se mi moc líbí, ale nějakým záhadným způsobem se mi ve skříni ztratilo. V tak horký den jsem ho zkombinovala se skort z eBay, sandálky Lacoste, kabelkou Oasap a náramky H&M a vytvořila tak outfit hodící se třeba na procházku u moře. Kam se letos chystáte na dovolenou? :)

PS - Omluvte rozmazanost některých fotek, trochu nás zlobil foťák.







5 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...