26 Apr 2016

#OOTD Adel 26/4/16

V hlavní roli dnešního outfitu je černý overal bez ramen, který mě nadchl jakmile jsem ho uviděla viset na ramínku v butiku Promod. Overaly mám moc ráda, protože jsou hrozně pohodlné, tenhle je zároveň díky černé barvě a materiálu elegantní a zároveň trendy, jelikož má odhalená ramena. Trefa do černého. Overal jsem dnes nastylovala do sportovní elegance, vzala jsem si k němu khaki-černou bomberku a koženou kšiltovku. Kotníkové boty na podpatku jsem si dovezla z Ameriky, moje milované Guessky.
  

Více fotek v celém článku :)






















Overal - Promod
Kšiltovka a bomber - H&M
Boty - Guess

2 comments:

  1. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Black Sheepskin pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Leather Wavy pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Gold Pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...