17 May 2015

OUTFIT - Adel 17/5/2015

instagram - @adelaka

Můj dnešní look byl tak trochu inspirovaný novou Moschino kolekcí. Když uvedl butik na podzim svoji kolekci na jaro/léto, mohli jste jí buď nesnášet nebo milovat. Je hodně kontroverzní, vlastně se ladí růžová s růžovou a růžovou a růžovou + další výrazné barvičky. Prostě Barbie svět. Mně se to hrozně líbí, protože teď se hodně světlé barvy, hlavně bílá a nude, což miluju, ale je dobré mít i nějaký výstřednější kousek. K mému outfitu alá Pravá blondýnka mi posloužily sytě růžové šaty se zajímavým motivem na zádech z Oasap, které jsem doladila neméně krásným Snow white náhrdelníkem z Happiness Boutique. Tento obchod jsem objevila nedávno a má opravdu skvělou nabídku statement náhrdelníků a další stylové doplňky. Určitě se podívejte ZDE. A co by to bylo za Barbie look bez malého psíka! To je samozřejmě hlavní star dneška, moje čivavka Eliška, která se nejdříve moc na focení necítila, ale nakonec se do své modelingové role vžila perfektně. :)












SHOP THE OUTFIT


7 comments:

  1. To je tak úžasně cool a cute! ♥
    Pejsek ty růžové šatičky jen podtrhl, fakt cuteness overload! (:

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  2. Tak tohle se mi vážně líbí! Tobě to hrozně sluší a pejsek je moc roztomilý. :)
    Diary of a Girly Things

    ReplyDelete
  3. ty šaty jsou nádherné, líbí se mi ten zajímavý střih :) a pejsem je roztomiloučký :) plus se ti k tomu hodí :D :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. tak to je supersladký outfit :) sladce růžové šaty v šatníku také mám a nosím je teda jen zřídkakdy, připadám si v nich ještě mladší a dětinštější :)

    ale sluší vám to :)

    ReplyDelete
  5. Děkuju všem :) vaše komenty vždycky moc potěší :)) a Elišce vyřídím, že je roztomilá :D

    ReplyDelete
  6. I love the dress & the necklace, they are both so amazing :-* And I´ve had a crush with that cute dog :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...