16 May 2015

OUTFITS 16/5/2015

Prostorné klasicky barevné kabelky jsou pro každodenní život nutnost. Snadno se zkombinují s různými styly oblečení a poberou vše, co potřebujeme. Rozhodně je ale skvělý nápad si pořídit i takovou, která ať už svým tvarem nebo barvou, vyčnívá z davu. V novém čísle Cosmopolitanu je originálním kabelkám věnována celá stránka a nás inspirovala k vytvoření těchto outfitů.




Adél

instagram @adelaka

Mou šmrncovní kabelkou je rozhodně tato hranatá světle meruňková kráska ze Zary. Koukala jsem na ní už dříve, ale cena mi přišla trošku přehnaná, takže hádejte jakou mi udělalo radost najít jí o měsíc později ve slevě! Za 800 Kč byla moje. Má super originální zapínání a ještě navíc zrcátko, takže vám stačí jen mobil, rtěnka, klíče, kreditka a jde se. Víc toho do ní asi ani nenarvete. ;D
Na sobě mám vzorovaný matching set z Oasapu, který mě opravd dostal. Hlavně tedy ta midi-sukně, kterou jsem si okamžitě zamilovala. Je vyrobená z hedvábného materiálu, stejně jako top, takže je příjemná na dotek a hlavně jak krásně se točíííí... Cítila jsem se jak v Pomádě. :) Je to nejnovější fashion hit, určitě si pořídím ještě nějakou barevnou a vám to doporučuji také - stačí k ní malé podpatky a můžete vyrazit. Look jsem doladila mým stále více oblíbeným kloboukem Oasap a lodičkami z botovo.cz.













Tessie

instagram @tessie93

Z mé menší sbírky nevšedních kabelek jsem si pro tentokrát vybrala tuto červenou, kterou jsem koupila ve slevě v obchodu Calliope tuším za 149 Kč. Není zas tak velká, ale má uvnitř obrovské množství kapsiček a přihrádek, což lze využít i jako peněženka. K tomuto barevnému prvku jsem si vzala už jen černou a bílou. Šaty z Missguided, které jsem před krátkou dobou ukazovala v NEW IN postu jsem na sobě měla poprvé a musím říct, že jsou vážně skvělé :) Padnou mi akorát a dokáží vykouzlit hezkou postavu. Jediné mínus je asi vcelku úzký dolní lem, díky kterému nemohu dělat tak dlouhé kroky, jako jsem normálně zvyklá. K šatům jsem si vzala sandálky z Ebay a navrch bílý křivák Noisy May zakoupený na vinted.cz.







5 comments:

  1. Adél and Tessie ! Very nice look! Greetz Edwin www.foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  2. Sluší vám to holky!
    Adéla - luxusní!! :)

    ReplyDelete
  3. výnimočne pekné outfity a obzvlášť kabelky :)
    ak máte záujem, zapojte sa do mojej giveaway o krásne pilotky :)
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/p/givewaway.html

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...