29 May 2015

REPORT & OUTFITS - 29/5/2015


V úterý 26. 5. se v OC Nový Smíchov otvírala první prodejna Kusmi Tea Paris v České Republice a my jsme byly pozvány. Tato značka se zabývá výrobou kvalitních čajů a má své pobočky v mnoha světových metropolích - v Paříži již dokonce od roku 1917! Nejčerstvější novinkou je kolekce, kterou vytvořil sám Jean Paul Gaultier a tu jsme měli i možnost ochutnat. Ambasadorkou značky v ČR je Emma Smetana, která na akci nemohla chybět :) Jelikož jsme se bohužel mohly kvůli učení zdržet jen chvilku, spojily jsme report i s outfity.









Tessie

instagram - @tessie93

Kromě výše zmiňované akce byl můj den dost na nic, měla jsem po testu a těžkou ústní zkoušku další den před sebou, takže jsem na barvičky moc neměla náladu. Zvolila jsem tedy nakonec docela basic bílo-černo-šedý outfit, kde jediným výrazným prvkem byly asi jen moje rty. Vzala jsem si svůj bílý křivák Noisy May, o kterém jsem už psala, je z vinted.cz a nosím ho strašně ráda. Jediné, co je u něj problém, samozřejmě jako u všech bílých věcí, že se hned zašpiní. Měla jsem ho na sobě asi desetkrát a z toho ho pětkrát musela čistit. Dále mám na sobě šedé kalhoty Zara, top bez ramínek Bershka, boty a minimalistický stříbrný řetízek z H&M a kabelku z Ebaye.







Adél

instagram -  @adelaka

Na otevření Kusmi Tea butiku jsem si oblíkla celočerný jednoduchý pohodový outfit. Také proto, že jsem jinak celý den strávila v knihovně učením, takže jsem se chtěla cítit dobře. Na sobě mám pletený rolák z H&M, šifonový průsvitný dlouhý top z Manga, černé basic džíny ze Zary a kotníkové kožené boty také ze Zary. Hodinky s černým páskem Daniel Wellington nemohly chybět.






4 comments:

  1. These looks are great :-* www.thepinkheartgirl.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Tessie moc krásný jednoduchý outfit, hlavně ta barevná kombinace se mi líbí :). Moc pěkné kalhoty.
    Adél už mě bohužel tak nezaujala, nejsem moc na all black modely a taky mi moc nejde dohromady ten svetr a top :/, ale hodinky a nehty... luxus :)

    Nety
    bornundertheluckystar.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. The lady in the black stiletto boots and white leather jacket , is divine.

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...