18 Apr 2015

INSTAPOST 23

@tessie93

Konečně konečně konečně! JARO <3



@tessie93

Jarní kolekce v Mohito mi úplně vzala dech! Chci to všechno :( 

@tessie93

Moje nejoblíbenější náramky právě teď :) Všechny z H&M

@tessie93

Tak mě štvalo, že nikde nemají pěkný obal na iPhone 6, až jsem si ho sama vyrobila :) Objednala jsem si průhledný kryt z Ebay a dovnitř vložila obrázek stažený na netu. A mramorový kryt je na světě!
@tessie93

Jeden z mých rolákových outfitů :) Teď je ale už nějakou chvíli zase nosit nechci!

@tessie93

Po hnusné zimě opět vytahuji svoje oblíbené pastelové odstíny :)



@adelaka
Zdravá pauzička na Elle
@adelaka
Dárek od maminky <3 v Guessu maji opravdu krásné peněženky, vybírala jsem asi půl hodiny. :D
@adelaka
Selfie po dvou hodinkách strávených u kadeřnice:) Misha hai studio


@adelaka
Nádherná jarní záplava tulipánů

@adelaka
Bělící pásky Crest - výsledek je vidět hned po prvních dvou dnech bělní, doporučuji všem. www.belicipasky.cz

Detail jednoho z posledních outfiů - hodinky Daniel Wellington.


5 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...