25 Apr 2015

OUTFIT - Tessie 25/4/2015

Tessie

instagram - @tessie93

Před dvěma dny jsme vám ukázaly report z COSMOBLOGGERS meetingu a teď vám už tradičně ukážeme i outfity, které jsme na sobě v ten den měly. Já jsem se rozhodla si vzít svůj starorůžový kabát z Ann Christine, který jsem od jeho koupě na podzim měla na sobě asi jen dvakrát, jelikož jsem převážně nosila svůj oblíbený krémový. Nicméně to teď hodlám změnit, protože i když jeho barva není zas tak výrazná, jednoduchý jednobarevný outfit krásně rozzáří :) Dále jsem dohromady zkombinovala bílé kalhoty z Tally Weijl a bílý top bez ramínek z Bershky, který jsem si koupila pro jistotu i v černé, protože se tohoto trendu nemůžu nabažit. Potřebuju je nutně tak alespoň ještě v deseti dalších barvách. Lodičky Primark a kabelku z Ebaye už z dřívějčích outfitů znáte, ráda je totiž nosím dohromady. Jako doplňky jsem měla minimalistický zlatý náhrdelník z Primarku a náramek z H&M.











5 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...