12 Apr 2015

OUTFIT - TESSIE 12/4/2015

Tyto modré šaty OASAP jsem si původně plánovala vzít na ples našeho gymplu, ale jelikož dorazily až téměř po dvou měsících (tudíž až po plese), šla jsem nakonec ve svém fuchsiovém overalu F&F, který jsem tu na blogu už jednou ukazovala v článku NEW IN. Z plesu bohužel žádnou reprezentativní ostrou fotku nemám, ale pokud mě sledujete na instagramu, tak jste mohli vidět alespoň jednu ořízlou selfie :) Co se ale těchto šatů týče, mám z nich vážně radost! Líbí se mi barva i střih a i když by mohly být alespoň o kooousíček delší, myslím, že budou mít využití jak v létě nebo třeba na nějaké akci (a že jich navštěvuju :D). Doplnila jsem je psaníčkem Oasap a lodičkami Zara. BTW, co říkáte na novou velikost fotek? :)

I was planning to wear this blue OASAP dress to my school's ball but since they've arrived after almost two months (and after the ball), I wore my fuchsia F&F jumpsuit instead, which I had showed you in one of my NEW IN posts. Unfortunately, I don't have any good photos from the ball but if you follow me on instagram, you could have seen this cropped selfie :) Anyways, I'm really happy about this dress! I like the colour and the style and even though they could be a little bit longer, I hope I'll find opportunities to wear them. I'm also wearing my Zara heels and Oasap purse. BTW, what do you think about the bigger size of the photos?








2 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...