15 Apr 2015

OUTFITS - BLOGES MARKET 15/4/2015

Tessie
instagram - @tessie93

V předchozím článku jsme vám ukázaly jak to na Bloges Marketu vypadalo a dnes vám ukážeme, jaké jsme na sobě měly outfity. Já jsem zvolila kombinaci barev mně nejbližší a protože bylo krásně, vytáhla jsem poprvé svojí midi sukni ze slev z Bershky. Trend midi sukní se mi teď vážně líbí a přemýšlím o koupi jedné květované z Ebaye, ale trochu se bojím, že klasicky dorazí jen kus hadru, který se té krásné nadýchané sukni na fotce vůbec nebude podobat. Tahle je velmi vzdušná a pohodlná, takže na podobný hektický den jako dělaná. Co už tak pohodlné nebylo, byly po celém odpoledni moje nude botky z Primarku, ze kterých mám doteď pěkný puchýř. Snažím se představit jaké to musí být být Victoria Beckham, která jednou prohlásila, že naopak není zvyklá nosit tenisky. :D Dále mám na sobě svuůj oblíbený rolák z Oasap a kabelku z Ebay.







Adéla
instagram - @adelaka

Protože jsme za sebou měly s Tessie už celý den focení a strávila sem nějakou chvíli na podpatcích, rozhodla jsem se na Bloges Market jít trochu pohodlněji. Pořídila jsem si nové slipons Vagabond přes Zoot.cz a ihned se zařadily mezi moje nejoblíbenější boty. Chodím v nich teď furt, jsou šíleně pohodlné. Zajimavý je, jak jsem jim před rokem nemohla přijít na chuť a teď je miluju. :D Takže jsem měla vymyšlený elegantní look, ale na poslední chvíli sáhla po sliponech, a s koženou vestičkou vznikl takový elegantně rockerský outfit, posuďte sami. :)
Bílý top a sluneční brýle Mango, černý křivák Pimkie, černošedá sukně a náhrdelník s perlami Zara (btw sukně jen za 200,-!), slipons Zoot.






5 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...