20 Sept 2014

INSTAPOST 19

@tessie93

Nákupy ve Frankfurtu :) Po 4 letech jsem se koenečně znovu podívala do Primarku /// Shopping in Frankfurt. I finally got to visit Primark again 
@adelaka
Momentka z focení mého nejnovějšího baby-pink elegantního looku, miluju tu sukni <3 /// A moment from shooting my latest elegant baby-pink look, love my new skirt <3

@tessie93

Můj letní mix :)) Plavky z Pimkie, Fiji water a ananas <3 /// My summer mix :)) Pimkie bikini, Fiji water and a pineapple <3
@adelaka
Novej chlupatej kabátek na podzim,aaa jen kvuli němu už chci horší počasí :D <3 ok,  a s Tessie teď trochu jedeme babipink <33  /// Ma new fluffy coat for fall fashion <3 oh myy can't wait to wear it, wanna autumn wether only because of it <3 and yes, me and Tessie love babipink now <3 :D


@tessie93

Můj pokoj :) Umělé růže jako dekoraci a krabičku jsem koupila v Německu /// A part of my room :) The artifical roses and the box are from Germany
@adelaka
Detaily! Pořád jedu white trend a tohle jsou moje snad nejoblíbenější kousky, kabelka MK a lodičky se špičatou špičkou! <3 /// Details! I am still into the white trend and these are my favourite pieces - handbag MK and beautiful heels <3

@tessie93

Asi jeden z mých nejoblíběnějších looků, které jsem toto léto fotila :) /// Probably one of my most favourite looks I've shooted this summer :)
@adelaka
Točím se dokola jak kdybych byla bláhováá! :D  aka tenistka outfit, brzy na blogu :)  /// Spin your skirt  like you are free! aka Tennist outfit, soon at the blog :)  Love the picture.

@tessie93

Bílý lak na nehty je moje nová závislost, strašně se mi začal líbit :) A vůně lilií, ach... // White nail polish is my new obsession, I love how it looks on my nails :) and the smell of lilies...
@adelaka
Tygr, protože vyjadřuje sílu, vášeň, smyslnost a dravost - úžasné zvíře! /// Tiger, because it expresses strength, passion, sensuality and ferocity - amazing animal!

2 comments:

  1. Nádherné fotky opět :)) Babypink a chlupaté kožíšky mě lákají, ale byla bych v nich jako kulička :D..

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...