18 Sept 2014

NEW IN - Tessie III

Tessie's NEW IN - PRIMARK

S kamarádkou jsme si udělaly dvoudenní výlet do Vídně, kde jsem předtím ještě nikdy nebyla, i když je od Prahy kousek (autobusem jsme jely necelé 4 hodiny). Město mě nadchlo, je nádherné, plné obrovských krásných budov značně inspirovaných antikou - sledujte můj instagram pro více fotek :) Dva dny jsme si rozdělily takto - první den výlet do obchodního centra G3 do Primarku, kde jsme nakupovaly jako o život a druhý den procházky po městě a památky. Oba dny byly super :) Do Primarku jsem se vrátila po cca dvou měsících a chtěla si nakoupit hlavně věci na podzim, v hledáčku jsem měla nějaké pěkné svetry, bundu, možná boty a kabelku.. Bohužel, všechno jsem tam nenašla, ale i tak bych nákupy označila za úspěšné :) Na stojanech bylo ještě docela dost zlevněných věcí z léta, ale na spoustě bylo vidět, jak už byly několiksetkrát zkoušené, některé byly i špinavé.. Co nákupy docela znepříjemní je maximální počet věcí do kabinky - 8. Zdá se to sice jako hodně, ale v obchodě jako je Primark je to sakra málo, musely jsme si věci zkoušet nadvakrát. Celkem jsem tam utratila přes 100 euro, přičemž jsem si ještě kromě věcí, co vám tady ukážu, koupila spodní prádlo a tričko pro přítele. Tak a teď až do Vánoc nakupovat nesmím a musím šetřit na cestování - jak dlouho tipujete, že mi to vydrží? :D

Tessie


My friend and I took a two-day trip to Vienna, where I had never been before, even though it is not far away from Prague (the journey took nearly 4 hours by bus). The city impressed me, it is full of huge beautiful buildings greatly inspired by Antiquity - check out my instagram for more photos :) We divided the trip this way - the first day we went to the shopping center G3 to visit Primark, where we shopped till we dropped and the second day  we were sightseeing. Both days were great :) I wanted to buy clothes for Autumn - some nice sweaters, jackets, shoes and bags .. Unfortunately, I haven't found everything I wanter, but I think the shopping was succesful :) You could also find some Summer pieces in sales, but they were visibly worn a lot and some of them also dirty.. What made the shopping quite uncomfortable was that the maximum number of things you can bring into the changing room is 8. Although it seems like a lot - not in Primark. We had to go inside two times.  Overall I spent over € 100 - besides the things I'll show you here also a T-shirt for my boyfriend and some underwear.  So now I can't buy anything untill Chritmas and I have to save for traveling - you can guess how long will this last :D

Tessie



Zajímalo by mě, jestli někdy přijde Primark i do Prahy /// I wonder if Primark ever gets to Prague




Takovouhle maxi sukni, která by nebyla šifonová, už jsem chtěla delší dobu, dokonce jsem si ji zkoušela i v Tally Weijl, kde měli černou, ale jsem ráda, že jsem počkala na tuto :) Rovnou jsem v ní druhý den ve Vídni vytvořila outfit, který uvidíte i tady /// I've wanted a maxi skirt like this for a long time, I even tried one on in Tally Weijl but I'm glad I didn't buy it and bought this one :) I created an outfit including this skirt in Vienna, you'll be able to see it here



Podobných náhrdelníků není nikdy dost, že? Proto jsem si koupila rovnou tři :D Těším se, až s nimi budu oživovat outfity. Výběr doplňků je v Primarku opravdu velký a to ještě několik stojanů bylo prázdných, protože zrovna doplňovali zboží.. Snad mi ještě nějaký pěkný kousek neutekl před nosem /// There's never enought statement necklaces, right? That's why I've bought three of them :D I am excited to mix them with different outfits. The range of accessories is really huge in Primark!





Podobný styl náhrdelníku ještě nemám, tak mě zaujal :) Škoda, že jsem si ho nekoupila v létě, krásně by se hodil k letním outfitům /// I don't own any similar necklace to this one :) It's a shame I didn't buy it in Summer, it would go perfectly with summer outfits



Žádný stříbný doplněk jsem neměla, byl čas ho pořídit :) /// I didn't have any silver accessories, it was time to buy one :)



Původně jsem doufala, že si pastelových pletených svetrů odvezu víc, ale zas takový výběr neměli. Jsem ráda alespoň za baby blue, ale hrozně bych někde chtěla splašit ještě šeříkový.. ups, já vlastně nesmim nakupovat :D /// My initial plan was to get more knitted sweaters in pastel colours but they didn't sell  them. I am happy at least for this baby blue one :) Want to get a lilac one though.. oops, I am not allowed to shop anymore :D




Pastelový cute top za 2 euro, no nekupte to! /// Cute pastel top for € 2, couldn't leave it there!




Klasické světle modré džíny jsem chtěla hodně :) Líbí se mi, že kalhoty mají ve třech délkách, takže vysoké holky nemusí vypadat jak když čekají velkou vodu a holky, co zas nemají nohy do nebe jako já si nemusí kalhoty nechat zkracovat /// I was looking for some classic light blue jeans :) I really appreiciate that in Primark, they sell pants in three different lenghts, so models can choose long and girls with not such long legs like me don't have to shorten theirs :)




Srdeční záležitost <3 Jakmile jsem ho viděla, musela jsem ho koupit a nezastavilo mě ani to, že bylo v pánském oddělení :D V dámském měli taky nějaká trička z kolekce Harry Potter, ale žádné se mi nelíbilo tolik jako tohle /// I love Harry Potter so much <3 I had to buy it and the fact that it was in men's section couldn't stop me. There were also some HP tops in women's section but they weren't as beautiful as this one <3




Není cami top jako cami top, tenhle má řetízová ramínka! /// That's not an usual cami top, this one has special straps!




A největší a i nejdražší úlovek na konec :) Pamatuju si, jak jsem se na podobnou bundu dívala loni v Topshopu. Líbila se mi uplně šíleně, zato cena až tak moc ne. Myslím, že stála kolem tří tisíc a tolik jsem za ní prostě nebyla ochotná dát. Myslím, že tu asi nemusím rozebírat, že kvalita bundy z Primarku a z Topshopu bude dosti odlišná, ale ani nahle nebyla tak uplně levná (v přepočtu asi 950 Kč), takže by snad něco vydržet mohla. Teď už se můžu začít těšit na zimu :) /// Lastly, the biggest and the most expensive piece :) I remember checking out a similar one last year in Topshop. I loved the jacket, the price not so much. I think it cost something over 100  and I just didn't want to pay that much. We all know that the quality of clothes in Primark and Topshop might be slightly different, but this one also wasn't THAT cheap - 35 , so I hop it will last a little. Now I can finally look forward for Winter :)



Máte rádi Primark? Jezdíte do něj nakupovat? Kolik jste schopní tam utratit? :)

Do you like Primark? Do you shop there? How much money do you usually spend there? :)

2 comments:

  1. Pěkné věcičky, já mám teď dost navybíráno na Ebay, ale Primark mě určitě hodně láká, tak někdy okolo Vánoc a spojit to i s trhy :))

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Krásné věci! :) Moc se mi líbí ten baby blue svetřík :) Primark jsem zatím nenavštívila tak doufám, že brzy pojedu aspoň do Německa :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...