28 Sept 2014

OUTFITS 28/9/2014

Adela

instagram - @adelaka

V poslední době se mi líbí více elegantní styl, který podtrhuje ženskost, není vulgární, ale zároveň sexy. Mám na sobě "skort" kraťasy tulipového střihu z Oasap.com, šifonové triko z Bershky a podpatky z Botovo.com. Doplňky nejsou bohužel moc vidět, ale mám jednoduchý nárdelník z růžového "zlata" H&M a bílé silikonové hodinky.

I started to like an elegant style recently, which brings up your pros in a femine way, isn't vulgar, but still sexy. I am wearing new black tulip cutted shorts "skort" from Oasap.com, schiffon top from Bershka and white heels from Botovo. The accessories aren't seen well, but I have new silverpink necklace from H&M and a silicon watches. 








Tessie

instagram@tessie93

Byla jsem docela smutná a zároveň překvapená, když jsem si urovnávala skříň a zjistila, kolik letního oblečení, co jsem si na tuto sezónu koupila, jsem na sobě měla minimálně a nebo dokonce vůbec. Mezi ně patří i tahle šeříková šifonová sukně (Ebay), na kterou jsem se před prázdninami hrozně těšila.. Bohužel, počasí v ČR tenhle rok neposkytlo moc příležitostí na to tohle oblečení unosit. Kdyby bylo po mém, klidě bych si ještě tak další dva teplé měsíce dala, už jen kvůli tomu oblečení :D Zbytek outfitu - krémový chlupatý svetřík je z Tally Weijl, bílá kabelka z Ebay, tělové lodičky z Primarku.

I was quite sad and surprised at the same time, when I went throught my closet and found many summer clothes that I had bought for this season, but never wore. Among them is this lilac chiffon skirt (Ebay), which I was really looking forward to before the holidays .. Unfortunately, the weather in the Czech Republic this year didnť provide many opportunities to wear it. If I could choose, I'd have Summer for another 2 months, just because of the clothes :D The rest of the outfit - cream hairy sweater is from Tally Weijl, white handbag is from Ebay, nude heels from Primark






7 comments:

  1. Adélko máš krásné nohy a vlasy :) A ty Tessie.. strašně nádherný outfit a dokonalá šeříková sukně!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc! :) Tvoje komenty vždycky tak potěší <3

      Delete
  2. Krásné outfity ! :) Moc se mi líbí ta šeříková sukně

    ReplyDelete
  3. Krásné oba looky! hrozně se mi líbí kombinace bílé s jakoukoli další barvičkou! www.beautypusinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wow! moc vám to sluší, jsem u vás na blogu poprvé, ale máte krásný styl <3 ukládám do oblíbených :)

    mim. pokud si chcete zahrát o krásný náhrdelník, mrkněte ke mně ;) http://life-of-nikola.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag-soutez.html

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...