26 Sept 2014

Trend of the week - Knitted sweaters

Miluju pletené svetry! A mám jich slušnou sbírku.. jsem zjistila, když jsem nedávno otevřela skříň. Vlastním už téměř celou barevnou škálou, pastelové odstíny samozřejmě vedou, ale našel by se i tmavě modrý nebo vínový. Jak už jsem zmiňovala v některém z předešlých článků, toužím teď hlavně po světlounce fialovém - přesně jako má na sobě Ariana Grande. A co vy, jste fandové svetrů? :) Tessie

I love knitted sweaters! And I own quite a decent collection .. I realized it when I recently checked out my wardrobe. I have almost the entire range of colors, pastel shades lead of course but I also have a dark blue or burgundy one. As I mentioned in one of the previous articles, I would really love to find a lilac one - just like Ariana Grande is wearing. What about you, are you fans of sweaters? :) Tessie













3 comments:

  1. Svetry jsou prostě luxusní, taky jich mám kupu, ale pořád málo :-D.. Ten fialový je božský, ale tady sehnat určitě nepůjde :( Každopádně chci další a další barvy, motivy, materiály :D

    www.katerina-f.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To neříkej!! :(( Půjde, určitě joo.. a jsem ráda, že nejsem jediná svetrový maniak :D

      Delete
  2. :D Svetry mám ráda,ale rozhodně jich nemám moc. Dělá mi sehnat nějaký podle mých představ :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...