1 Sept 2014

Let's eat and drink - HEALTHY!

Healthy eating - an everyday theme all over the world. It is not just about a ''strict diet'' as many people think, it's is mainly about feeling great, having more energy, and stabilizing your mood - being happy with yourself! You only live once but you only have this one body, so treat yourself the best wa you can. :-) 

Jíst zdravě - každodenní téma lidí po celém světě. Ale není to jen o striktní dietě, jak si většina z nich myslí, zdravé a čerstvé jídlo vám dodává mnohem více energie, pozitivní náladu a stabilní mysl - budete se prostě cítit báječně a šťastně, že pro sebe něco děláte. Tělo máte jen jedno, tak se o něj starejte jak nejlépe můžete. :-) 















For me (Adela), I prefer healthy food, I love the taste of fresh food which shines with many colors. Of course, the sport attitude changed me more into healthy living person, but I have always liked healthy eating, way before I started to workout and learned more about this lifestyle. I enjoy junk food once a week very much too, but I cannot eat like that everyday, I dont feel good after it, just tired and upset.

Adéla: Pro mě je nejlepší zdravá strava, miluji, jak pestrá může být. Samozřejmě jsem začala měnit více jídelníček, když jsem začala pořádně cvičit, ale jinak jsem měla zdravé jídlo ráda už od malička, dávno před tím, než jsem se dočetla více o tomto životním stylu. Dopřávám si fast foody nebo sladké alespoň jednou týdně (někdy i víckrát), ale ne ve velkém množství a už vůbec ne více dnů za sebou, to se pak cítím akorát unavená a nafouklá. 

A jaké jídlo máte nejraději vy? /// And what kind of food do you prefer? 

2 comments:

  1. Krásný fotočlánek. Já mám zdravé jídlo moc ráda, tento rok jsem na sebe opravdu pyšná, protože jsem se dosud stravovala opravdu dobře. Hodně zeleniny a ovoce, bio a kvalitní produkty, různé variace salátů a vyzkoušela jsem spoustu nových receptů :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...