5 Nov 2015

#OOTD Adel 5/11/15

Vypadalo to jako poslední záblesk babího léta a tak jsem vyrazila celkem na lehko. Mám na sobě super top s nápisem ''I'm not sorry'' a proč super, protože když jsem si ho kupovala, tak přesně vystihovalo mou náladu. Ne vždy se s každým na všem shodnete a řeknete něco, co se jiným nemusí líbit.. ale důležité je si stát za vlastním názorem, takže - není mi to líto. Jinak tuhle bomber bundičku už mám docela dlouho, ale nosím jí jen výjimečně... je hezká, vždycky na ní jen koukám ve skříni, že si jí někdy musím vzít, ale skoro nikdy to nevyjde. :D Máte taky nějaké takové kousky ve skříni? :) 



pro více fotek a info odkud jsou hadříky - klik na celý článek ;) 








jsem to ale drsňačka! 

TOP a BOMBER BUNDA H&M 
RIPPED JEANS BERSHKA
BOTY VÝÁLENKY EMU

10 comments:

  1. Wow... super cool outfit a bomber vypadá naprosto top!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuju mooc, tak možná, že si jí zase brzo vezmu :D

      Delete
  2. Moc krásná kombinace, a ta bundička je nádherná :-)

    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Takových kousků mám ve skříni mraky :D ups..Jinak se mi to moc libí, super!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hhh přesne, ale zas jsou moc hezký, abych je vyhodila, někdy se můžou hodit, že! :D a jinak děkuju:))

      Delete
  4. super, mate vzdycky skvele outfity :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...