4 Nov 2015

#OOTD Tessie 4/11/2015

O roláku za 10 Kč jsem se už zmiňovala v new in postu a dnes ho ukazuji v outfitu :) Ten den jsem na barvy moc neměla náladu, takže zvítězila šedobíločerná kombinace. Look je docela minimalistický, zvláštní, úplně jsem si v poslední době odvykla nosit doplňky. Prstýnky ani hodinky jsem nikdy příliš nenosila, ale náhrdelníků a náramků mám pořád ještě slušnou sbírku, která teď leží ladem. A to si pamatuju jako dneska, když jsem se v období, kdy jsem byla blázen do "statement necklaces", divila své oblíbené blogerce Sarah Ashrcoft, když říkala, že žádné šperky nenosí. No, vkus se zkrátka mění. Co vy a šperky?

Jo a chtěla bych vám představit jednu super aplikaci/stránku pro milovníky módy :) Jde o stránku GLAMHIVE.com, kam můžete nahrávat fotky svých outfitů, tagovat značky a ostatní si pak kousky mohou přímo koupit. V tomto případě pak dostanete za odměnu body, které můžete pak vyměnit za vouchery na nákup na stránkách Sephory, Zary, boohoo.com a spoustě dalších. Mně tam najdete pod přezdívkou tessie93! Registrovat se můžete ZDE :)







rolák - secondhand, kalhoty - Zara, bunda - H&M, boty - Adidas, batoh - Sinsay

4 comments:

  1. já šperky třeba vůbec nenosím... jinak super look!! :))

    SWEET CHILLI

    ReplyDelete
  2. Máš tady nádherné vlasy! A s doplňkami to mám jak kdy, ale třeba bez naušnic nevycházím :) Nicméně jednoduchost u mě v poslední době také vítězí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc - musím říct, že jsem s nimi teď vážně spokojená :) Studenou barvu jsem chtěla hrooozě dlouho :)

      Delete
  3. Moc hezký outfit, černou a šedou mám nejraději!

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...