19 Nov 2015

#OOTD Tessie 19/11/2015

Krásný čtvrtek všem! Tento outfit jsme fotily už před delší dobou, ale dostávám se k jeho postnutí už teď. Musím se přiznat, že jsem docela v jednom kole - nejvíce času mi teď zabírá psaní bakalářky. Proklínám se za výběr tématu a taky za to, že jsem nezačala už mnohem dřív, jak jsem původně chtěla. Nejprve to mělo být ještě na jaře, potom 100% o prázdninách, pak teda o volném září a nakonec to bylo až na konci října. Času do dubna je dost, já vím, ale nejsem ten typ člověka, kterého by málo času nahecovalo k výkonu, naopak, nervově bych se pak asi složila. Co vy a škola? Prosím, napište mi někdo, kdo už jste bakalářku dokázal napsat a obhájit, že je to v pohodě! :D Jinak je tento look docela jednoduchý, nestárnoucí bílo-černo-džínovou kombinaci jsem oživila červenými doplňky, ultra širokou teplou šálou a malým psaníčkem.








kabát - Ebay, šála - New Yorker, psaníčko - Calliope , džíny - Primark, boty - Adidas

20 comments:

  1. Ja ji začala psat az v únoru po zkouskovem a bylo to fajn, akorat kdybych začala driv a driv ji dopsala tak bych de v ni jen stourala a zbytečně prepisovala :) takze klid. Navíc naše škola ma 40 normostran coz je o 10 víc než ostatní :)
    Ted ale píšu diplomku a to je trochu horší protoze je na více stránek a uz budu muset mít výzkum. Taky se toho děsím ale snad to dopadne dobre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No já mám výzkum i v bakalářce :( Takže jsem si řekla, že si chci teoretickou část odbýt před Vánocema a výzkumu se věnovat pak. A taky máme 40 stran. Zatim mám 5 :D Snad to zvládnem!

      Delete
    2. To zvládneš :) neboj jsi šikovna :) a praktická část je hned kdyz víš co chceš zkoumat :D ne jako ja :D

      Delete
  2. krásná šála! :-)
    www.mnerad.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Moc se mi líbí kabelka a šála :) Super!

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit :) moc se mi líbí ta šála :))

    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  5. Zkušenosti s psaním bakalářky nemám, ale přeju ti fakt strašně moc nervů a málo dalších stresů ;). A ta šála je božííí♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přeješ mi strašně moc nervů? :DD Neeeee! Haha, snad se jedná o přepsání. Jinak děkuju :))

      Delete
  6. Tobe to slusi. :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. Pohodvý outfit, moc se mi líbíí:) jinak držím palce s bakalářkou, já nebýt toho, že šla na vysokou o rok později tak už bych ji psala a plašila u toho taky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) no, v tomhle ti poradim, než si zadáš téma, aspoň trochu se porozhlíni hned, jestli je k němu dostatek literarury a jaký a prober to pořádně s vedoucím, jak ta práce bude vypadat atd. Já jsem až po tom, co jsem začla psát zjistila, že to téma vubec neni tak lehký jak jsem si myslela a teď u toho umírám :( ale už je pozdě

      Delete
  8. Veľmi pekný šál :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...