26 Nov 2015

#OOTD Tessie 26/11/2015

V jednom z minulých článků jsem se vám pochlubila výhrou třetího místo v soutěži Stylista roku Answear.cz (což představovalo voucher na 5000 Kč na answear.cz), a dneska vám rovnou tři koupené věci ukážu :) Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli si vzít jen jedny drahé kvalitní boty nebo radši víc levnějších věcí a víte už, co vyhrálo. Mám tedy nový dlouhý svetr, kabelku, kotníkové boty na platformě, tenký rolák, tričko, legíny na sport a spodní prádlo, yahoo! Takovéhle nákupy bych si dala líbit, může někdo vyhlásit nějakou další soutěž, prosím? :D Fotily jsme s @adelxk minulý týden blízko Pařížské ulice a fotky se mi moc líbí (ale příště musím vypilovat výraz). Mějte se krásně! :)







svetr - Villa, kabelka - Mango, boty - Big Star = answear.cz, top - New Yorker, kalhoty - H&M

5 comments:

  1. Nádhera! Na tu kabelku jsme také koukala, a tak jsem moc ráda, že ji můžu vidět tatkto na fotkách, jen mě to ujistilo, že vypadá vážně skvěle! Akorát mám dilema, tuhle nebo černou? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem ráda, že jsem pomohla :) u mě to byla jasná volba, podobnou černou už mám, světlou ne :) Jsem zvědavá, jakou vybereš!

      Delete
  2. Tak to je krásný outfit! Moc se mi líbí ten svetřík a kabelka. Škoda, že do Manga se nemám jak dostat, protože u nás, tuším, není. Mám pocit, že nějakou kabelku bych si tam určitě vybrala. :) Už jen tahle je vážně skvělá! :)
    Diary of a Girly Things

    ReplyDelete
  3. Moc pekny outfit! Gratuluji k vyhre, fotky se povedly. Ja osobne mam moc rada odstinu jako mas na kardiganu a kabelce. Za me pale nahoru 🔝Kaja Style-et-vie.blogspot.com

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...